VR (virtualna realnost) se je v zadnjih letih zelo razvila (začetki v izobraževalne namene, simulatorji, xxx vsebine, igre, turistična doživetja, nepremičnine ...) in se vse bolj uporablja tudi v avtomobilski industriji, tako pri predstavitvi in prodaji novih avtomoboliov, kot pri prodaji rabljenih avtomobilov in avtosalonov.

Virutal dielership - virtualna prodaja avtomobilov
Blagovne znamke Audi, Bmw, Jaguar, Lexus, Mercedes, Rover, Volvo in ostali vlagajo visoka, več milijonska sredstva v VR prodajo, promocijo ... Temu sledijo druge znamke.

Vizualizacija zahteva visoka vlaganja, saj je draga produkcija, na drugi strani pa je zelo draga tudi oprema za predvajanje, ki mora biti na voljo v prodajni salonih (računalnik za VR,  samo za informacijo, ena profesionalna VR očala stanejo tudi več 1.000 evrov). Tu je Volvo v svoji kampaniji za XC90 uporabil VR očala iz kartona tako, da se kot predvajalnik uporabi telefon (ki ga ima danes že vsak). Tako ni potreben obisk avto salona.


Pri uporabi VR tehnologije je zelo pomembna dostopnost za uporabnika. Tehnologija, ki jo uporablja vm360 je uporabna na PC zaslonu, prenosnem računalniku, tablici in pametnem telefonu. NE potrebujemo nobene dodatne aplikacije, vse deluje v internetnemu brskalniku.

Uporaba VR tehnologije v prodajnem procesu v avtomobilski industriji:

  1. VR cars pri naročilu novega avtomobila, saj si ga lahko virtualno (resnično) ogledamo z izbrano opremo, barvo, dodatki in se z njim tudi VR peljemo ...
  2. VR ogled - sprehod po avtosalonu, avtosejmu in vstop v razstavljene avtomobile.
  3. Tretja možnost je marketinška kampanija; primer, ko se z Bmw X3 po marsu in se v obračamo v vseh smereh. Poiskusite. Vabim vas, da si ogledate spodnji video. 
  4. VR 4 used cars, primer virutalnega ogleda pri prodaji rabljenega avtomobila.

1. VR cars pri naročilu novega avtomobila, saj si ga lahko virtualno (resnično) ogledamo z izbrano opremo, barvo, dodatki in se z njim tudi VR peljemo ...


2. VR ogled - sprehod po avtosalonu, avtosejmu in vstop v razstavljene avtomobile. Tu se sprehodimo ob avtomobilih, si ogledamo notranjost,naročimo na testno vožnjo, poiščemo najbližjega prodajalca, ogledamo tehnične značilnost in se seznanimo s prodajnimi pogoji. Vse virtualno.

lexus_shor_room_2018_1240_prva_stran.jpg
Vir: www.wowart.be


3. Marketinška kampanija; primer, ko se z Bmw X3 virtualno vozimo po marsu in se med vožno lahko obračamo v vseh smereh. Poiskusite. 


4. VR 4 used cars, primer virutalnega ogleda pri prodaji rabljenega avtomobila, ki ga je razvil vm360.si. Ne potrebujemo drage opreme za predvajanje. Virtualni ogled za avto je viden na vseh PC računalnikih, prenosnih računalnikih, tablicah, telefonih. Ne potrebujete dodatne programske opreme. Uporaba je preprosta.

avto_banner_notranja_stran_900x500.jpg

avto_A6_banner_notranja_stran_900x500.jpg


avtodom_novice_192x150.png
Mar 26, 2019, 8:00 AM
Zelo priporočljivo je, da se skrbno prepričate kakšen avtodom boste dobili v najem. Te informacije pridobimo z nasveti ...
vr_car_best_practise_novice_192x150.png
Nov 27, 2018, 7:10 PM
Razvoj IT omogoča nove pristope tudi pri prodaji avtomobilov, VR Cars.
panamera_novice_192x150.png
Nov 6, 2018, 10:17 PM
... in zastavi se mi vprašanje ali si ne zasluži avto cenovnega razreda nad 40.000 evrov drugačen marketinški pristop, da v njegovo promocijo vložimo več.
lexus_novice_192x150.png
Oct 23, 2018, 2:17 PM
360° virtualni ogled - VR predstavitev svojega avto salona za znamki Toyota in Lexus.
shooping_novice_192x150.png
Sep 11, 2018, 1:15 PM
...89% of consumers look for vehicle information online, we can say that various ...
mini_novice_192x150.png
Aug 15, 2018, 6:03 PM
Primer 360° virtualne predstaviteve show rooma blagovne znamke Mini Cooper.

e-novice