VR (virtualna realnost, resničnost) je v zadnjih letih v svetu naredila velik preskok, od težkih prototipov do mobilnih in cenovno ugodnih slušalk. Število prodanih naprav narašča, vsebina postaja vse bolj poglobljena in realistična. VR najde tudi nove načine praktične in komercialne uporabe. Na primer, navidezna resničnost pri nepremičninah, ki jo agencije ali lastniki lahko izkoristijo za privabljanje kupcev in zmanjšanje stroškov za obisk nepremičnin.

Od leta 2015 se je VR pojavila kot novo tržno orodje v številnih panogah, vključno z nepremičninami. Agencije so pričele potencialnim kupcem prikazati večmilijonske apartmaje in hiše, ki se nahajajo v Los Angelesu, New Yorku in Hamptonu, preko slušalk Samsung Gear VR.

virtual reality in real estate

Foto: Realestate.com.au

Od takrat se je število nepremičninskih projektov povečalo. Prav tako je VR postala bolj vsestranska in dinamična, strokovnjaki pa napovedujejo stalno naraščanje VR v nepremičninah. Skupna ocena prihodkov programske opreme VR / AR v tej industriji je do leta 2025 2,6 milijarde dolarjev. 

Danes je mogoče virtualne oglede brez uporabe drage tehnologije spremljati na računalniških monitorjih, prenosnikih, tablicah in pametnih telefonih. Tako je VR splošlno dostopna uporabniku.

Prednosti virtualne realnosti pri nepremičninah

Današnje tehnologije so cenjene predvsem zaradi lažjega in udobnejšega življenja, bolj trajnostnih delovnih okolij. Virtual Reality ima več prednosti za poslovna področja, vključno z nepremičninami.

  1. Prihranimo pri času. Nič ni tako dragoceno kot čas. Zahvaljujoč VR, lahko iskanje in pregled nove nepremičnine postane hitrejši proces. Z virtualnimi ogledi ni treba preživeti dni in ure obiskati nepremičnine. Tako kupci kot posredniki lahko preprosto uporabijo VR očala, tablice, ekrane v pisarni ali doma kadarkoli.
  2. Prihranek pri denarju. Na prvi pogled se zdi, da je VR drag in visokotehnološki, predvsem virtualne ture s kakovostno grafiko in komercialnimi funkcijami. Toda stroški se izkažejo kot koristni pri varčevanju z oglaševalskimi materiali (tiskanimi in spletnimi) in pri uprizoritvi nepremičnin. Prava notranja zasnova, dostava in namestitev pohištva se lahko zamenja s 3D modeli, ki jih je mogoče ponovno uporabiti za različne lokacije.
  3. Ustvarjanje čustvenega dojemanja. Za razliko od 2D vizualizacije, virtualni ogledi zagotavljajo realističen občutek prisotnosti. Za gledalca ni hitenja, samo svoboda raziskovanja in interakcije. Pregledovanje slik ali videoposnetkov ni nič takega, kot da se premaknete iz ene sobe v drugo. Zagotovo pomaga pri sklenitvi posla, s sklicevanjem na občutek lastništva.
  4. Geografsko neomejena. Virtualna resničnost odpravlja razdalje. Zato so od prvega obiska VR ustvarili nepremičninski posredniki, ki so začeli širiti svojo bazo strank, ki ni bila omejena na lokalne kupce. Danes je svet bolj svetovljan, ljudje se gibljejo od kraja do kraja in celo polobli. In virtualna resničnost lahko vpliva na globalno ponudbo in povpraševanje po nepremičninah.


Informacije o virtualnem ogledu za nepremičnine: tukaj.

Vir: rubygarage, thinkmobiles, medium


shooping_novice_192x150.png
Sep 11, 2018, 1:15 PM
...89% of consumers look for vehicle information online, we can say that various ...
mini_novice_192x150.png
Aug 15, 2018, 6:03 PM
Primer 360° virtualne predstaviteve show rooma blagovne znamke Mini Cooper.
taiji.jpg
Jul 6, 2018, 4:51 PM
''Gremo s časom naprej'' je dejal Taiji Tokuhisa.
VR_192x150.png
Jul 5, 2018, 2:23 PM
Pred desetletji znanstvena fantastika, danes realnost, virtualna realnost (VR).
vr_novice_192x150.png
Jul 5, 2018, 11:15 AM
360 fotografija, virtualni ogled, 3D predstavitev, panorama

e-novice