Virtualna resničnost omogoča uporabniku, da občuti (vidi, sliši, otipa, vonja, okusi…) predmete, storitve, prostor, dogajanje, okolje, kot bi bil v resnici prisoten. Za sprejemanje virtualne resničnosti se uporabljajo monitorji, tablice, pametni telefoni, VR očala, VR rokavice, VR obleke, VR stoli, VR ...
VR se uporablja v izobraževalne namene, pri testiranju novih izdelkov in storitev (simulatorji avionov, helikopterji, avtomobilska industrija, šport ...), v turizmu, za nepremičnine, doživetja, igra, erotični industriji ... Več ...
VR / virtualna resničnost, virtual reality
VR očala, rokavice, obleka, stol / VR glasses, gloves, clothes, chair
Pred desetletji znanstvena fantastika, danes realnost, virtualna realnost (VR). Trženje neprestano izboljšuje svojo interakcijo s kupcem. Virtualni marketing (VM) uporablja tehnologijo 360° 3D virtualne realnost v trženjskem procesu.
VR omogoča uporabniku, da pridobi kakovostne informacije o storitvi, proizvodu, nepremičnini, kot da bi bil tisti trenutek na lokaciji. Storitev ali proizvod lahko v 360° 3D tehniki vidi ali na druge načine občuti (sliši, otipa). Kupec v miru sprejme nakupno odločitev.
Z uporabo virtualne realnosti v procesu trženja prihranimo vsi (ponudnik in kupec) pri času, organizaciji in strošku (prevoz, porabljen čas ...). Nakupna odločitev je preprostejša, kupec zadovovolnejši.
Z uporabo virtualne realnosti v procesu trženja prihranimo vsi (ponudnik in kupec) pri času, organizaciji in strošku (prevoz, porabljen čas ...). Nakupna odločitev je preprostejša, kupec bolj zadovoljen.
VM / virtualni marketing, virtual marketing
VR / virtualna realnost, virtual reality
Vir: IQintel
virtualni marketing 360°
Izdelava 360° virtualnih predstavitev / ogledov / sprehodov
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si