Pred desetletji znanstvena fantastika, danes realnost - virtualna realnost (VR). Trženje neprestano izboljšuje svojo interakcijo s kupcem. Virtualni marketing (VM) uporablja tehnologijo virtualne realnost (VR) v trženjskem procesu. Virtualna realnost se uporablja pri razvoju novih izdelkov, storitev, izobraževalne namene, računalniških aplikacijah, igricah ... Veliko obeta tudi pri trženju izdelkov in storitev. 

VR omogoča uporabniku, da pridobi kakovostne informacije o storitvi, proizvodu, nepremičnini, kot da bi bil tisti trenutek na lokaciji. Storitev ali proizvod lahko občuti tudi z uporabo različnih čutil (vid, otip, sluh, vonj ...). Kupec lahko v miru občuti proizivod, storitev in lažje ter iz domačega naslonjača sprejme nakupno odločitev.


Z uporabo virtualne realnosti v procesu trženja prihranimo vsi (ponudnik in kupec) pri času, organizaciji in strošku (prevoz, porabljen čas ...). Nakupna odločitev je preprostejša, kupec bolj zadovoljen.

VM / virtualni marketing, virtual marketing
VR / virtualna realnost, virtual reality

Vir: IQintel


vr_novice_192x150.png
Jul 5, 2018, 11:15 AM
360 fotografija, virtualni ogled, 3D predstavitev, panorama

e-novice