Virtualni avtomobilski salon, VR avtosalon, Spletni virtualni avtomobilski razstavni prostor, Interaktivni virtualni avtomobilski razstavni prostor, Virtualno raziskovanje vozil

Predstavitev avtomobilov z uporabo virtualne resničnosti (VR) je inovativna praksa, ki omogoča strankam, da si avtomobile ogledajo in raziskujejo v realističnem virtualnem okolju. Virtualni avtomobilski salon je še posebej koristen za avtomobilske proizvajalce in trgovce, saj omogoča potencialnim kupcem, da doživijo avtomobile na globlji in bolj interaktiven način, ne da bi bili prisotni v fizičnem prostoru - VR avtosalon​​​​​​​​​​​​​​.

Virtualni sprehod - izdelava

Virtualni salon avtomobilov: Nova predstavitve vozil

V sodobni dobi tehnologije se načini, kako se srečujemo z izdelki, nenehno spreminjajo. Spletni virtualni avtomobilski razstavni prostor je ena od najnovejših in najbolj inovativnih rešitev v avtomobilski industriji je uvedba virtualnih salonov avtomobilov. To je prava revolucija v načinu, kako stranke dojemajo, raziskujejo in izbirajo svoje sanjske avtomobile.

Interaktivni virtualni avtomobilski razstavni salon avtomobilov je digitalni prostor, kjer se lahko potencialni kupci udobno zasidrajo v udobju svojega doma in se poglobijo v svet avtomobilov. S pomočjo napredne tehnologije virtualne resničnosti (VR) se odpirajo nove dimenzije - Virtualno raziskovanje vozi, ki omogočajo interaktivno in realistično doživetje.


VR Alfa Romeo Tonale

Ogled vozila brez obiska salona

Stranke imajo zdaj priložnost, da se s pomočjo VR ogleda avtomobilov virtualno sprehodijo skozi razstavne prostore, se vsedejo v notranjost vozila, prilagodijo barve in možnosti opreme ter celo izvedejo virtualno testno vožnjo. Vse to se zgodi v realnem času in brez potrebe po fizičnem obisku prodajnega salona. Virtualni salon prinaša praktično izkušnjo, ki je ne le priročna, ampak tudi varna in prilagodljiva.

Za proizvajalce avtomobilov pomeni virtualni salon večjo dostopnost do svoje ciljne publike, ne glede na njihovo geografsko lokacijo. To je priložnost, da predstavijo svoje najnovejše modele, inovacije in tehnološke dosežke. Poleg tega lahko uporabijo virtualno okolje za poglobljeno izobraževanje o funkcijah in prednostih svojih vozil.


Virtualni sprehod - izdelava

VR salon za 7 avtomobilskih znamk in 31 modelov vozil, 3 države

Eden od ključnih dejavnikov, ki ga virtualni salon - virtualna predstavitev vozil prinaša je personalizacija izkušnje. Kupci lahko prilagajajo avtomobile po svojem okusu, kar vodi k bolj informiranim in zadovoljnim odločitvam. Ob tem pa se tudi zmanjša potreba po dejanskem testiranju vozil, saj se že prej v virtualnem okolju lahko preizkusi, kako se vozilo obnaša na različnih terenih in situacijah.

Virtualni salon avtomobilov je nedvomno korak naprej v digitalni dobi avtomobilskega nakupa. S svojo interaktivnostjo, udobjem in prilagodljivostjo prinaša boljšo izkušnjo tako za stranke kot tudi za proizvajalce avtomobilov. To je izjemen primer, kako tehnologija preoblikuje tradicionalne tržne prakse ter omogoča boljšo povezanost med kupci in izdelki.

Virtualne salone smo izdelali za 7 blagovnih znamk: Toyota, Peugeot,  DS, Citroën, Fiat, JEEP, Alfa Romeo, skupaj 31 virtualnih ogledov avtomobilskih modelov za trge Slovenije, Hrvaške in BIH.

Kontaktirajt: info@vm360.si.


Virtualni sprehod - izdelava

Virtualni sprehod - izdelava

Virtualni sprehod - izdelava

Virtualni sprehod - izdelava

vm360.si

virtualni marketing 360°

360° virtualni sprehod - izdelava
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si
vm360_ani_gmail.gif



vr_novice_192x150.png
Jul 5, 2018, 11:15 AM
360 fotografija, virtualni ogled, 3D predstavitev, panorama

vm360.si

virtualni marketing 360°
Izdelava 360° virtualnih predstavitev / ogledov / sprehodov
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si

vm360_ani_gmail.gif