Virtualna resničnost (VR) prinaša številne prednosti za predstavitev izdelkov in storitev na različnih področjih, od trženja, promocije na sejmih, b2b in prodaje do izobraževanja. Z VR predstavitvami lahko zmanjšate potrebo po fizičnih vzorcih izdelkov, kar lahko prihrani čas in stroške transporta ter zmanjša okoljski vpliv. Vidno vedno in povsod preko spleta.
Boljša izkušnja uporabnikov: Interaktivna VR izkušnja izdelkov omogoča globoko in interaktivno doživetje izdelka, kar povečuje angažiranost in zanimanje uporabnikov ter ustvarja boljšo uporabniško izkušnjo.
Realističen vpogled: VR - Virtualni ogled izdelkovomogoča uporabnikom, da izdelek doživijo v tridimenzionalnem prostoru, kar omogoča realističen vpogled v obliko, funkcije in uporabnost izdelka.
Vizualizacija in personalizacija: Uporabniki lahko v VR okolju - VR predstavitvenem salonu prilagajajo izdelek po svojih željah, kar pomaga pri vizualizaciji, kakšen bi bil izdelek v njihovi lastni situaciji.
Dostopnost in globalni doseg: VR predstavitve so dostopne kjerkoli, kar omogoča dosego občinstva po vsem svetu. To je še posebej koristno za mednarodne tržne strategije. Virtualna predstavitev izdelkov je v realnem času.
Inovativnost in diferenciacija: Uporaba VR tehnologije poudarja inovativnost vašega podjetja in ga loči od konkurence. To lahko poveča prepoznavnost in ugled.
Sposobnost predstavitve kompleksnih izdelkov: 3D VR modeli izdelkov, ki so tehnično ali funkcionalno kompleksni, lahko VR omogoči lažje razumevanje.
Povečanje vpliva prodajnega procesa: VR predstavitev lahko pospeši in olajša prodajni proces, saj uporabnikom omogoča, da hitro in temeljito razumejo izdelek. VR tehnologija za produktne predstavitve je učinkovita.
Krepitev čustvenih povezav: VR izkušnje lahko sprožijo čustvene reakcije, kar povečuje možnost, da se uporabniki čustveno povežejo z izdelkom.
Manjši vpliv na okolje: Zmanjšanje potrebe po fizičnih vzorcih ali transportu za predstavitev izdelkov lahko prispeva k zmanjšanju okoljskega odtisa.
Prilagoditev izobraževanja in usposabljanja: VR predstavitve se lahko uporabljajo za izobraževanje zaposlenih in strank o izdelku ali postopkih.
Spletna predstavitev izdelkov v virtualni resničnosti je nova oblika v trženju izdelkov. Zelo so v uporabi Virtualni showroomi za izdelke. Možna je tudi VR simulacija izdelkov. VR predstavitev se ne uporablja samo za predstavitev in trženje produktov, tudi za storitve. V skladu s hitrim napredkom tehnologije je VR postal močno orodje za izboljšanje marketinških in prodajnih prizadevanj, hkrati pa omogoča tudi inovativne načine, kako uporabniki dojemajo izdelke.
Virtualni showroom, VR predstavitev izdelkov in storitev lahko uporabimo za različne panoge in področja: avtomobili, avtodomi, barke, jahte, jadrnice, nepremičnine, stanovanja, vikende, apartmaje, mobilne hiške, glamping, prikolice, hotele, dvorane, showroom, trgovine, kozmetične salone, klinike, muzeje, v strojništvu in ostalih panogah.
Omejitev praktično ni (only sky is the limit), so samo želje in potrebe naročnikov:
Avto 360°: virtualni sprehod za avtomobile, avto salone, prodajo rabljenih in novih avtomobilov, predstavitev avto novosti, avto show room, najem, oddaja avtomobila, kombijev, tovornih vozil ...
Avtodom 360°: virtualni sprehod za prodajo in oddajo avtodomov, predelavo vozil, kombijev v avtodome in ostalo ...
Boat 360°: virtualni sprehod za barke, jahte, jadrnice, čolne, za prodajo, oddajo in najem jadrnic, bark, jaht, čolnov ...
Nepremičnine 360°: virtualni sprehod za prodajo in oddajo, za hiše, stanovanja, vikende, sobe, posesti, skladišča, za prodajo, oddajo, najem ..
Primeri: virtualni sprehod za stanovanje, virtualni sprehod za hišo, virtualni sprehod za apartma
Turizem 360°: virtualni sprehod za oddajo apartmajev, hotelskih sob, sob, mobilnih hišk, glamping, restavracije, gostilne muzeje, turistična doživetja, dvorane, športne in kulturne dogodke, klube ...
Primeri: virtualni ogled apartma Snežak Bohinj, virtualni ogled apartmajska hiša Danica Bohinj, virtualni sprehod za mobilno hiško Camp Nevio Pelješac, virtualni sprehod restavracija Danica Bohinj, virtualni sprehod The Key Esape Room Ljubljana, virtualni ogled za dvorano
Showroom, trgovine, klinike, salone 360°: virtualni sprehod za trgovine, razstavne salone, kozmetične salone, zobozdravnike in klinike ...
Primeri: virtualni ogled trgovina Aquas, virtualni ogled soba pobega The Key, virtualni ogled prodajalna Nama, virtualni ogled salon vozil Peugeot, virtualni ogled lepotni studio Fabian
Ogljete si naše novice 360°- virtualni sprehod.
360° virtualni sprehod - izdelava
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si
virtualni marketing 360°
Izdelava 360° virtualnih predstavitev / ogledov / sprehodov
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si