VR (virtualna realnost, resničnost) je v zadnjih letih v svetu naredila velik preskok, od težkih prototipov do mobilnih in cenovno ugodnih slušalk. Število prodanih naprav narašča, vsebina postaja vse bolj poglobljena in realistična. VR najde tudi nove načine praktične in komercialne uporabe. Na primer, navidezna resničnost pri nepremičninah, ki jo agencije ali lastniki lahko izkoristijo za privabljanje kupcev in zmanjšanje stroškov za obisk nepremičnin.
Od leta 2015 se je VR pojavila kot novo tržno orodje v številnih panogah, vključno z nepremičninami. Agencije so pričele potencialnim kupcem prikazati večmilijonske apartmaje in hiše, ki se nahajajo v Los Angelesu, New Yorku in Hamptonu, preko slušalk Samsung Gear VR.
Foto: Realestate.com.au
Od takrat se je število nepremičninskih projektov povečalo. Prav tako je VR postala bolj vsestranska in dinamična, strokovnjaki pa napovedujejo stalno naraščanje VR v nepremičninah. Skupna ocena prihodkov programske opreme VR / AR v tej industriji je do leta 2025 2,6 milijarde dolarjev.
Danes je mogoče virtualne oglede brez uporabe drage tehnologije spremljati na računalniških monitorjih, prenosnikih, tablicah in pametnih telefonih. Tako je VR splošlno dostopna uporabniku.
Prednosti virtualne realnosti pri nepremičninah
Današnje tehnologije so cenjene predvsem zaradi lažjega in udobnejšega življenja, bolj trajnostnih delovnih okolij. Virtual Reality ima več prednosti za poslovna področja, vključno z nepremičninami.
Informacije o virtualnem ogledu za nepremičnine: tukaj.
Vir: rubygarage, thinkmobiles, medium