Pred dnevi je najvišje pozicioniran Slovenec v avtomobilski industriji Tom Fux, Toyota v intervjuju za siol.net predstavil tudi poglede glede vključevanja digitalnih vsebin v prodajni proces v avtomobilski industriji.
''Digitalne prodaje ne smemo mešati z zmanjšanjem števila prodajnih salonov. Zmanjšanja števila trgovcev zaradi digitalne prodaje namreč ne bo. Trdno verjamem v našo celovito mrežo. Vsekakor pa opažam del strank, ki bi rade opravile postopek nakupa tudi digitalno. Pri električnem vozilu bZ4x bomo že uvajali tak postopek, a vedno bo v tem procesu vključen tudi naš trgovec. Ta bo na koncu postopka stranki vozilo tudi predal. Digitalna prodaja bo postala predvsem podporni proces, ki bo trgovcu pomagal prodati več avtomobilov.'' Tom Fux je podpredsednik družbe Toyota Motor Europe. Foto: Benjamin Brolet
Car_360° se uporablja kot pomoč za učinkovitejšo prodajo. Izdela se lahko za posamezen model (Toyota Yaris Cross, Toyota Yaris) ali za več vozil, celoten salon, kot so primeri izdelave za salon s po petimi modeli (Peugeot, Citroën), kjer se sprehajamo po salonu in ogledamo želeni model z vsemi POI (Point Of Iinterest) točkami. Virtualni ogled car_360° se lahko uporabi za predstavitvi stranki v salonu, za video komunikacijo, se pošlje preko e-pošte s ponudbo, sms-a, na viber ... vgradi v spletno stran, deli na družbenih omrežjih. Je podpora za večjo in učinkovitejšo prodaji. Stranki se lahko pošlje povezava do točno določenega modela avtomobila skupaj s ponudbo, ogleda pa si lahko tudi ostale modele. Na enaki osnovi se izdela car_360° za tuje trge.
Pri vsakem modelu avtomobila se dodajo POI točke, ki vsebujejo pomembne vsebine za trženje vsakega modela (tekstovne informacije, video, slikovni materiali, pdf, povezave do spletnih strani, obrazcev ...), CTA gumbi se prilagajajo glede na model, ki si ga ogledujemo, upošteva se CPG znamke in navodila naročnika. Aplikacija Car_360° se oblikuje (gumbi, prikazi, barve, fonti) v skladu s CGP znamke oz. naročnika. Prilagaja se mobilnim telefonom, iPadom, stacionarnim računalnikom.
Ko pride nov model se lahko vključi v obstoječo car_360° aplikacijo. Zelo dober primer je NOVI Peugeot 308, ki ga fizično še ni v Sloveniji (dva dni je bil na razpolago novinarjem in za izdelavo car_360°) in se že trži s pomočjo aplikacije car_360°.
To ni zamenjava za prodajno osebje in ukinitev salonov, ampak je podpora za lažjo in učinkovito prodajo. Car_360° je namenjen za prodajne ekipe in ostale člane kolektiva, za stranke - za njihovo lažjo odločitev, za predstavitev novinarjem in širši javnosti. Novi modeli se lahko preporsto vgradijo v obstoječo predstavitev.
Aplikacija Car_360° je še posebej je zanimiva zaradi zdravstvenih omejitev in dela od doma ter ob pomanjkanju dobave vozil, ko ni nujno, da je vozilo, ki si ga stranka želi, tudi na ogled v salonu.
Kontaktirajte nas na info@vm360.si.
virtualni marketing 360°
Izdelava 360° virtualnih predstavitev / ogledov / sprehodov
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si