Ko spremljam trgovce rabljenih avtomobilov ugotavljam, da imajo vsi svojo ponudbo na spletu predstavljeno na portalu avto.net. Tudi na svoji spletni strani, večina jo ima, se jim prikazujejo oglasi iz portala avto.net. To je čisto v redu, logično in pravilno, saj ima avto.net največji doseg pri prodaji avtomobilov na spletu, trgovcu se pa ne izplača, da bi še enkrat objavljal ponudbo z opisom, fotografijami in ceno tudi na lastni strani ter skrbel za ažurnost podatkov, cen in pogojev. Lažje je katalog na strani avto.net prikazovati na svoji spletni strani.
Ko opazujem predstavitev avtomobilov na internetu ugotavljam, da ni razlike v spletnem marketinškem pristopu med rabljenim avtom cenovnega razreda nad 30.000, 40.000 evri in tistim, ki se prodaja za 10.000 evrov. Pri obeh so na razpolago fotografije, podroben opis opreme, dodatkov, prodajni pogoji, možnosti financiranja, kontaktni podatki podjetja z logotipom.
In zastavi se mi vprašanje ali si ne zasluži avto višjega cenovnega razreda drugačen pristop. Da v njegovo promocijo vložimo nekaj več, da se razlikuje od cenejših avtomobilov, saj je tudi razlika v ceni višja. Pri prodaji novih avtomobilov ima vsaka blagovna znamka svoj način predstavitve glede na cenovni razred.
Na razpolago so nove oblike predstavitve in sicer 360° virtualni ogled avtomobila, ki nam predstavi avto v popolnoma novi luči. Tu kupec občuti, da je v promocijo vloženo več. Takšna predstavitev se doda pri opisu avtomobila na portalu avto.net. Tako kupec lažje iz velike ponudbe izbere vozilo, ki mu najbolj ustreza, ne da si mora ogledati vozilo v avtosalonu. V tujini se tovrstne oblike vedno bolj uporabljajo.
Vabim vas, da si ogledate 360° virtualni ogled za avtomobila:
Informacije o virtualnem ogledu za avte: tukaj.
virtualni marketing 360°
Izdelava 360° virtualnih predstavitev / ogledov / sprehodov
Kakovostno, strokovno in odgovorno.
E-pošta: info@vm360.si